POMOC TECHNICZNA

E-learning

FAQ

_______

Procedura zgłaszania gwarancyjnego postępowania serwisowego Yuneec

Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta - Kliknij i pobierz

Jeśli doświadczasz problemów technicznych ze swoim dronem i nie znalazłeś rozwiązania w FAQ ani instrukcji obsługi, to możesz skontaktować się z naszym działem technicznym. Wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie, lub ocenić czy usterka może podlegać gwarancji.

 

_______

Potrzebujesz wsparcia technicznego?

Możesz przyspieszyć obsługę swojego produktu przygotowując zestaw informacji.

Zbierz je przed kontaktem z nami - najlepiej zanotuj i wyślij w pięciu punktach:  

1.     Co się zepsuło? (Jakie objawy obserwujesz?)

2.     Kiedy się zepsuło? (Podczas lotu, po aktualizacji oprogramowania czy w innej sytuacji?)

3.     Jak się zepsuło? (Czy usterka ma charakter stały, czy pojawia się w określonych sytuacjach?)

4.     Czy otrzymałeś jakieś komunikaty o błędach? (Jeśli tak – zanotuj je.)

5.     Jeśli to możliwe - przygotuj dokumentację fotograficzną lub sfilmuj objawy usterki. Przygotuj też numer seryjny swojego urządzenia, a także numer używanego firmware.

Kontakt do pomocy technicznej: serwis@aeromind.pl  

Infolinia_Yuneec_aeroMind_baner

pixel